- Delade meningar

Rasmus var hit en stund och hälsade på. Annars har det inte hänt så mycket idag. Dagens höjdpunkt blir väl att städa badrummet haha. Tycker faktiskt lite synd om mig själv som blir tvingad att utsätta mig själv för att städa när jag verkligen inte vill. Tycker att jag städar mycket och ofta i alla fall, men finns tydligen delade meningar inom det området. Så det är bara att vara snäll och ställa upp..

Ska ringa Camilla lite senare och fråga hur det blir med morgondagen om det blir Uppsala eller om jag ska ställa in mig på att vara hemma och fördröja tiden vid datorn och tv:n precis som idag. Ska även ringa Axa då hon sa att hon skulle ringa mig, men eftersom att jag pratat med Mandy i stort sett hela dagen så har hon antagligen inte kommit fram hur mycket hon än har försökt. inte lätt att vara populär. haha

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback