- Fruktsallad med kiwi.

Tog inte speciellt lång tid och var inte värst jobbigt. Det enda jag gjorde var att skala ägg i stort sett och skära lite gurka och tomat. Men smörgåstårtorna blev färdiga på ungefär en timme så var hemma strax efter två igen. Istället så sitter jag och degar framför datorn och deppar ihop över att jag ska jobba i morgon och tre dagar framöver.
Ville även gå på bio i kväll;snabba cash. Men det fanns inga platser kvar så det blev ingenting av med den saken heller. Får fortsätta sitta här och tråka hela kvällen. Funderar över att åka och köpa massa frukt och göra en fruktsallad. Har endast kiwi hemma och blir en ganska tråkig fruktsallad med bara en sorts frukt. haha

Äsch får se vad som händer och sker. Snart lär ju i alla fall mamma komma hem med middagen.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback