- God morgon

Pigg och vaken, ska åka och betala lagningen av bilen nu snart. Innan jag börjar jobba i alla fall så att det är avklarat; så skönt!! Sen blir det jobb och efter det till affären då jag har slut med kattmat om jag inte lyckas få mamma att åka och köpa det mellan hennes pass idag. Men det får vi se senare hur det blir med den saken.

Igår somnade jag nästan direkt när jag lade mig i sängen, fattar inte att jag aldrig lyckas bli riktigt piig någongång. Även fast jag sover tills jag vaknar helt av mig själv, som borde vara ett tecken på att jag är utvilad så är jag trött resten av dagen. Men men finns inte så mycket att göra åt den saken.

Nu är det i alla fall rökpaus sen blir det frukost om det finns nånting jag vill ha.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback