- God morgon?

God morgon. Händer inte ofta som jag vaknar på bra humör, men det brukar bli bättre ju längre dagen går så ingenting som jag lider extremt över. Har huvudvärk fortfarande.
Skulle hjälpa pappa att ställa alarm på mobilen så han kunde ha den som väckarklocka då han skulle upp vid fem i morse, men det var sånt jävla ljud på alarmet så alla vaknade, utom pappa! Typiskt fick ligga och lyssna på det där tjutande ljudet mellan typ kvart i och kvart över fem. Och sen låg jag vaken till halv åtta ungefär innan jag somnade om igen. Sen ringde min mobil för väckning vid halv nio, så japp vad ska man säga??!
Inte bästa sömnen som man fick inatt!

Ska tydligen få löshåret redan i morgon, så får hoppas på det så man kan sätta i det redan nu i veckan !! men men bara vänta och se! Jobb som gäller idag med, så ska börja göra mig i ordning, hörs!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback