- God natt alla.

Hatar den här kylan, just för tillfället så är det 24 minusgrader tror jag. Riktig vinter kan jag lova, mycket snö och så kallt så man fryser av att titta ut genom fönstret. Tur att jag är ledig resten av veckan, bara att hålla tummarna att det blir varmare till nästa vecka.

Imorgon så hoppas jag på att jag får grejerna till bilen så ska jag bara prata med Tobbe och se om han har tid att hjälpa mig i veckan med att laga den också. Kan ju vara skönt med värme i bilen nu när det är så pass kallt ute som det är..

ska försöka hinna med mycket i morgon. Gabbe ska bjuda på Kinamat så middagstid så ska jag vara bänkad vid köksbordet :) haha

Äsch nu ska jag gå och lägga mig, ska upp och ringa ett samtal innan klockan nio i morgonbitti så måste sova nu!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback