- Gud va härligt

God morgon. Sov hur bra som helst och för första gången sen jag började jobba, eller i hela mitt liv tror jag så vaknade jag innna klockan ringde (räknar dom dagarna jag jobbar...) och det var härligt kan jag lova.
Nu ska jag alldeles strax gå, orkar inte komma dit föör tidigt därför sitter jag hellre här vid datorn och väntar på att tiden ska gå istället för att vara där tjugo minuter innan.

Efter den här dagen är jag ledig i två hela dagar. Har lite småsaker som jag ska göra men ingenting speciellt. Så blir väl att fördröja tiden här vid datorn eller nånting. Kommer ju inte så långt då bilen inte fungerar.

Hörs senare.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback