- Imorgon vill jag..

Usch mår illa, vet inte vad som är fel. Om det är att jag börjar bli sjuk så ska jag strejka orkar inte med att vara sjuk nu! Vill bara sova, och dricka apelsinjuice (haha!) men har ingen juice hemma så det lär ju inte hända att jag får någon ikväll då, men överlever nog.

Hoppas på att morgondagen blir bättre i alla fall.

Imorgon vill jag:

  • Att vädret ska bli bättre, har tröttnat på vinter och snö för länge sedan. Vill ha sol och värme, förstå vad härligt.
  • Åka till Uppsala och kolla runt, var så himla längesedan. och jag har tröttnat på att sitta hemma (japp, efter en dag!!) så får hoppas på att vädret är bättre så att det blir något av med den här punkten.
  • ha mitt löshår, även fast det antagligen inte kommer att sättas i imorgon så vill jag ändå ha det! Har väntat tillräckligt länge nu tycker jag! Men men som jag skrev igår, den som väntar på något gott, väntar aldrig förlänge!!
  • Sova till klockan elva (minst!) vakna helt utsövd och sen att jag håller mig pigg och får in rätt dygnsrytm och stannar kvar i den för alltid! har tröttnat på att alltid vara trött, kanske borde kolla upp det vem vet kanske är något fel på mig. haha

Äsch nu ska jag sova bort mitt illamående i alla fall. hörs i morgon.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback