- Inte som planerat men vad gör det?

Nytt år nya tag, ska inte klaga på någonting; inte än så länge i alla fall men det har ju bara gått två timmar ungefär så finns inte så mycket att klaga på heller.

Helt okej, eller helt lyckad kväll blev det i alla fall. Skratta mig igenom hela kvällen. Tur att det finns människor som är som dom är. Får en att skratta bara genom att vara sig själva, helt underbara.

Inga bilder, kamerorna fungerar ju inte som dom ska. Men får se om jag kan sno några från facebook snart nån dag. Själv ska jag investera i en ny digitalkamera, vill ha den nya med skärm på båda sidorna den sägs att den ska vara bra. Men nu ska jag sova- Tack alla för ikväll!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback