- Jag vill också

Läste Axas blogg och blev galet avundsjuk, hon höll på att sätta i sitt löshår och jag vill också. Men vet inte om jag ska lägga ner  mycket pengar på det eller om jag ska köra på Tradera den här gången med. Kan lixom inte bestämma mig. Borde nog tänka en stund på den saken innan jag får för mig något alldeles förhastat. Diskutera lite med Axa om färger och grejer också så att det blir rätt, blondera håret någon/några gånger till innan jag planerar för mycket också kanske. Mycket som ska göras och funderas över innan man kan slå till.
Har ju inte den bästa hårfärgen nu för att det ska bli bra. Så det lär ju bli till att vänta ett tag till. Har ju sagt att det inte ska bli förän i februari så får satsa på det istället.

Då har jag ju även kommit igång med jobbet ordentligt igen efter all min lediga tid nu. Från julafton till på söndag så har jag jobbat samanlagt tre dagar. Så borde satsa lite mer på ekonomin innan jag börjar gnälla om löshår känns det som. Fast jag har jobbat idag och i morgon ska jag också jobba men sen blir det ledigt resten av veckan och på måndag så börjar allting dom vanligt igen. Ska faktiskt blir ganska skönt faktiskt (men det är tankarna jag har kring det hela just nu.)

Fast vet inte vad som har hänt, fötterna håller på att ramla av från benen eller nått har ont som tusan. Så ska gå och lägga mig och hoppas på att det gått över till imorgon; god natt!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback