- Kallt i dag...

Sitter och spelar Super Mario, fast jag har tagit en paus. Så nu får Angelica och Gabbe spela en stund!

Fick grejerna till bilen så nu väntar jag bara på att det kylan ska minska lite så Tobbe klarar av att laga den . Så han slipper stå ute och halvt om halvt frysa ihjäl. Men det lär ju bli något varmare, eftersom att det knappt går att få det kallare än vad det redan är. Tycker även (håller med Pappa, för det är lika bra !) att det är ganska onödigt att ens starta bilen när det är så kallt som det faktiskt är. Bilen mår ju (enligt pappa.) tydligen inte bra ut av det, så det är bara att lyssna och vara glad.



Nu ska jag fortsätta spela Super mario :)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback