- Kallt, kallt, kallt!

Hemma igen, efter en extremt kall kväll hos Camilla. Jag fryser så vet inte vart jag ska ta vägen. Fingrarna börjar precis komma tillbaka och få liv igen. Förstår inte hur människor kan leva i den kylan som dom gör. Usch stackars!

Imorgon blir det en tidig morgon, Ska vara vid Axa vid nio. Fast det är bra för då får jag allt som jag vill ha gjort gjort i tid . Hon skulle vara barnvakt vid två och då beräknas mitt löshår sitta på plats vilket känns kanon. Längtar!

Nu ska jag kolla lite bloggar sen blir det sängen för min del. God natt!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Förlåt Linda att jag inte bjöd med dig på bio. Dom hade redan bokat så jag hade inget val än att följa med. Hade hellre valt en annan dag kanske, ganska drygt att kliva upp halv sex dagen efter . Puhu


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback