- Klippa håret, jag!!??

Hemma från Uppsala, blev inet så mycket inhandlat eller egentligen så kanske det blev det, beror på vem man frågar.. Blev ett par nya svarta stövlar i alla fall, mycket omtyckta; kärlek vid första ögonkastet. Sen blev det lite grejer från apoteket först och främst till katterna och sen så köpte jag en bodylotion till mig själv.
Två filmer; Sommaren med Göran och nya Wallander - dödsängeln.

Nu är det dax att fixa middag och sen blir det att åka till Camilla, hon har fått för sig att jag ska klippa hennes hår. Har gjort det förut nångång, men det var typ sju år sedan eller nått och då brydde jag mig inte så mycket om det blev fel. Men nu skulle det kännas helt hemskt om det blev typ kort på ena sidan och långt på den andra eller ahh ni fattar, får se hur det går med det hela!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback