- Längre än vad jag trodde.

Nu har jag skrivit klart ansökan eller vad man ska kalla det till utbildningen. Nu är det bara att vänta och se vad som händer, om det blir ett ja eller ett nej! Skulle ju vara väldigt roligt att prova på något nytt. Har ju inte gjort något vettigt på hur länge som helst känns det som samtidigt som jag har jobbat som bara den ganska länge nu.

Trodde inte klockan var så mycket som den var så vet inte riktigt vad jag ska göra. Men det blir väl till att sitta vid datorn tills jag bestämmer mig för att gå och lägga mig. Ska inte ut på några större äventyr ikväll i alla fall. Imorgon däremot ska jag hälsa på Ronja med familj. ska blir trevligt, var länge sen vi sågs; typ dagen innan julafton tror jag. Oj, det var längre än vad jag tänkte men men sånt är livet.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback