- Löshår & ledighet

Löshåret är i alla fall beställt, så det är ju positivt. Har inte gjort av med en krona (eller det har jag men inte på någon grej eller kläder i alla fall.) i hela januari så nu när jag fick reda på hur det gick med bilen så tyckte jag att jag kunde unna mig själv Löshår. Haha bara det att jag unnar mig själv hela tiden. Men det jag vill ha och som inte är sjukt dyrt det tar jag mig råd till. Kan leva på det här sättet ett tag till i alla fall. Kanske borde börja spara lite också, gjorde ju det förra året men sen köpte jag bilen och då tog alla pengar slut, och så åkte jag utomlands också :)

 

Äsch nu ska jag gå och lägga mig, en dag kvar att jobba innan jag ska vara ledig i fyra hela dagar :):):) GOD NATT!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback