- Mandy, linslus!

Mandy och Micke var precis här och hämtade OC säsong tre som dom (Mandy..?) ville låna. Skulle ta med mig telefonen ut av ren vana men istället så tog jag kameran. Och visar man Mandy att man har en kamera i närheten då blir det hur mycket bilder som helst, och det blev det kan jag lova! Men hon var lika snabb att ta bort dom då hon kom på att jag kan lägga ut dom här. Men tre blev kvar och godkända av henne, förstår inte hur dom kunde få godkänt-stämplarna men inte dom andra bilderna. haha







(Självförtroende var det ju inget fel på i alla fall.. haha)


Kommentarer
Postat av: Mandy med M

Fy fasen så läcker jag är. Jag älskar mina ögonbryn. Ja måste spraya dom med hårspray så dom inte rufsar till sig. Haha

Postat av: Mandy med Y [Mändö]

Undrar hur många som försöker putsa bort fläcken på deras dataskärm nu. Det är faktiskt ingen fläck. Det är mina sönderbitna läppar som jag bitit på. Synd. Jag ska sluta med det. Ännu ett nyårslöfte.

Linda, jag sa att du skulle skriva det :O Tack för den.

Vi syns imöra i hope. Vi är snart på sista avsnittet. Haha

Okej, inte sista kanske, men snart tredje skivan.



Damn, don´t i look hot?

2010-01-05 @ 02:01:51
URL: http://menvatusan.blogg.se/
Postat av: axa

söt liten fis :)

2010-01-05 @ 21:14:07

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback