- Myskväll :)

Blev en myskväll med Axa framför tv:n; American pie 2 som gick på på trean eller nått. Kinamat till det, är aldrig fel. Även fast jag inte var speciellt hungrig så var det gott i alla fall. Pratade oss genom hela kvällen och helt plötsligt så var klockan halv två och jag kände att det började bli dax att dra sig hemåt. Väcka Tobbe (stackarn hade gått upp vid fem i morse...) för att få skjuts hem, tog sin lilla stund att få han att reagera men till slut så.

Mamma lär ju komma hem snart, jobbat natt. Men det vet man aldrig så jag orkar inte vänta istället ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla i Solresors sommarkatalog och drömma mig bort. Fatta härligt att åka utomlands i en eller två veckor och bara tänka på ingenting. Gud så härligt. Fan att det ska vara så jävlans dyrt bara annars hade jag åkt i morgon. Men det är bara att vänta snällt och spara pengar, fast har lite andra saker jag lär fixa innan. Aja, drömma får man alltid.
Nu ska jag slänga ut katterna, som slåss för fulla muggar; skriker och jagar varandra så det är ett jävla liv här. Sen ska jag gå och lägga mig. Hörs i morgon istället. Ska ju bara jobba några timmar på min lediga dag :)

God natt!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback