- Nu är det "kirrat"

Blev en snabbis till Valbo; Media markt när angelica och gabbe hade vaknat. Och jag hittade en kamera, eller jag hittade exakt den digitalkameran som jag ville ha. Hade två alternativ men den här blev den som jag valde; Samsung ST510 -


Efteråt blev det en sväng till mormor och morfar och fikade en snabbis för att sedan åka hem igen.
Startade kameran och grejade lite men då hade jag ju inget minneskort, då försäljaren sa att jag skulle ha ett vanligt SD - minneskort men det skulle vara ett microSD så då blev jag utan minneskort tills jag kommer ihåg att köpa det nångång i framtiden. Tur att det gick att knäppa några kort (vet inte exakt hur många..) utan minneskort i alla fall.

Men nu ska jag byta om och plocka undan lite för sen blir det middag hos grannarna.

Kommentarer
Postat av: Katrin

Nu har du en lika som mig ;P


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback