- Nyp mig i armen.

Nej, nu ska jag duscha. Känner verkligen hur skönt det ska bli med en jättevarm dusch och sen gå och lägga sig i sängen och sova bort halva dagen i morgon. Eller det bästa av allt vore ju om den här dagen var en dröm, vaknade upp och allt var för typ ett år sedan helst.

Imorgon ska jag försöka fixa det sista med bilen innan den ska in på lagning, typ gräva fram den ur snön skulle ju inte vara fel så att dom hittar den innan dom ska laga den. Får se hur det går med den saken, då jag har så jävla ont i armen så jag inte vet vart jag ska ta vägen.

ÅÅh vad less jag är på den här dagen, får hoppas på att morgondagen blir bättre. Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till (?)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback