- Olaglighet..

Dålig uppdatering, jobbat hela dagen. Men nu är jag ledig i två dagar i alla fall (Onsdag och Torsdag.) Imorgon ska jag försöka hinna med massa grejer. Men det är väl som vanligt när jag är ledig. Planerar att göra hur mycket saker som helst men det händer ingenting ändå . haha

Olaglig, nu har jag lyckats lärt mig hur man kan ladda hem låtar från Youtube. Så nu är jag nöjd.
Även med bilen har det ordnat upp sig, eller inte ordnat upp sig men jag har fått ett svar nu i alla fall och et gör mig nöjd. Gick inte ens att starta bilen helt igenfrusen så det blir någon vecka till som den får stå sen ska den få komma in i värmen och tinas upp :) låter kanon!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback