- Sittsår..

Seg dag, även fast jag hunnit med attstäda badrummet. Normalt så brukar det ta ungefär en vecka innan jag är helt färdig men idag tog det typ en kvart, fattar inte varför jag alltid skjuter upp allting jämt för går ju bra mycket fortare och enklare om man gör det direkt.

Har suttit och nött vid datorn hela dagen så snart kommer jag väl att få sittsår. Men det är ju så himla härligt att inte känna några måsten, man kan göra precis vad man vill i sin egen takt och inte känna något tvång till någonting, underbart att vara ledig :) Även fast jag tröttnat på att sitta här hemma nu.
Men ikväll (om en halvtimme..) så är det Andra avenyn så då har jag något att göra ett tag i alla fall och det är väl tur det annars vet jag inte vad jag skulle ta mig till !

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback