- Skärpa sig??

Nu har jag plockat bort alla tomtar och julstjärnan jag hade i fönstret. Förstår inte vitsen med att ta fram det, inte känner jag mer julkänsla för att det är några tomtar i mitt rum, NEJ! Men det är bara att lyssna när det gäller den punkten för enligt mamma så måste man ha någonting i alla fall!
Har även städat och plockat med massa andra grejer i rummet så det börjar ju ändå närma sig färdig. Även fast jag har en tendens att städa hälften vänta några veckor så det är stökigt igen och städa hälften och så fortsätter det sådär. haha dax att skärpa sig kanske!

Ska se hur mycket jag hinner med idag. För Camilla ringde innan och frågade om vi skulle hitta på något så får väl se om jag åker dit senare eller hur det blir. Men nu ska jag ut och röka!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback