- Sluta röka ?? hmm

Blev ett bad för min del, och den här gången längre än tio minuter; blev en halvtimme. Han nästan läsa ut boken i alla fall, men det blev så varmt så jag gav upp. Nu ska jag bara mata min kompis; Edgar, och sen blir det sängen för min del.
Förstår inte, tycker att dagar som den här som man bara degar bort. Ligger i soffan och tittar på tv, sitter vid datorn, läser osv osv så borde man ju bli ganska pigg men istället så är det helt tvärtom är hur trött som helst.

Imorgon börjar allvaret igen; arbete som gäller. Nu är jag röksugen igen, sluta röka kanske (?)

Hörs.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja varför inte, jag har lyckats en gång och vet att man klarar av det bara man vill.

2010-01-21 @ 21:18:27
Postat av: rååånja

bra idé att sluta röka!


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback