- Snart färdig att åka.

Mamma borde komma hem alldeles strax, då blir det en sväng till Ronja för att hälsa på och lämna en dator till hennes mamma.
Fortfarande sjukligt trött så lär ju inte bli så sent, både på grund av att jag är trött och vill sova sen ska jag jobba i morgon så jag borde även gå och lägga mig i skaplig tid så jag orkar med morgondagen. Är ju i alla fall bara en dag sen så är jag ledig en hel dag. Fast ledig och ledig ska dit i alla fall och göra smörgåstårtor till Pappa som fyller år på måndag (firas på söndag..)

 

Städat och gjort allt färdigt i alla fall och det är skönt, känner mig riktigt duktig. Tog endast två dagar eller en och en halv - nytt rekord för mig :)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback