- Tänk om .

Blev en ganska snabb träff med Mandy, Pappa behövde bilen så det var bara att åka hem efter att vi hade lunchat inne i Tierp. Men jag hann ju med det jag skulle göra i alla fall. Vet inte vad jag ska göra skulle vilja lägga mig och läsa men jag har inte ro till det så får se vad som händer och sker.
Har betalat alla räkningar för den här månaden i alla fall. Förra månaden så betalade jag runt den 25:te men tydligen så krånglade det med banken och det kom fram försent så jag fick påminelseavgift och grejer, irriterande. För det första så brukar jag aldrig lyckas betala räkningar i tid, brukar alltid bli en dag försent eller nått men när jag för en gång skull gör det i tid så blir man straffad. haha känns väldigt det där. Det är ju tur att man verkligen har en ekonomi som stödjer sånna onödiga utgifter. Eller man får drömma istället och hoppas att man hade en sån ekonomi.

Hörs.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback