- tar det ikväll istället.

Hemma från jobbet, blev lite förseningar i morse då jag inte vaknade i tid. Fick stressa lite och han knappt sätta mig vid datorn. Bara en liten stund :) Har haft dötråkigt hela dagen i alla fall, typ ingenting att göra. Men så härligt att i morgon är sista dagen (i sträck..) för sen är jag ledig i två dagar för att sedan gå på ett fem-dagar-i-rad-pass (eller vad man ska kalla det, jobbigt är det i alla fall..). Men man ska ju som sagt inte klaga.

Blev ju ingen tidig kväll för mig igår så idag blir det skitdålig uppdatering, för nu ska jag duscha och sen ska jag ta en tidig kväll ikväll istället. ska bli så skönt både att duscha och att sova. Bara hålla tummarna så att man somnar nångång också och inte ligger och kollar på tv halva natten.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback