- Vinterlandskap

Ska bara kolla allt på datorn (som jag gör varje kväll..) och sen ska jag gå och lägga mig. Sätta i telefonen i laddaren och hoppas på att det inte är för kallt så att den inte dör. Jag älskar verkligen min telefon. Tydligen så tål den inte kyla, för i morse så hade jag fullt batteri. Men efter att jag varit ute och rökt med den i fickan så hade den dött, fick igång den och så var batteriet slut. Alltså måste ju kylan göra så att det tar slut på ström i batteriet eller nått, underligt är det i alla fall.



(Fint, men jag är grymt hatisk mot det för tillfället eller egentligen så är jag det jämt..)

Eftersom att det inte händer något alls i mitt liv nu, jag bara låter dagarna gå gör ingenting annat än att spela spel i stort sett så ska jag försöka träffa någon imorgon. Ska gå och lägga mig nu, försöka vakna i tid, ladda mobilen och hoppas på att någon svarar och har tid med mig i morgon. Helst någon inom gångavstånd då jag helst inte tar bilen, får inte heller för pappa.

Men men hörs i morgon - god natt!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback