- Sammanfattning (2009)

En liten sammanfattning av året 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag var utomlands, och nu har jag blivit besatt måste, måste,  måste åka igen och det snart..

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Haha, nej det lyckas jag aldrig med. Men man kan ju alltid försöka igen. Blir ett nytt försök det här året.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, eller ingen jättenära men aah.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, ingen nära och tack och lov för det

5. Vilka länder besökte du?
Portugal - Azorerna...

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Det är det alltid. Men saker förändras hela tiden. Och man får väl hoppas på att det gör det till det bättre istället för till det sämre .

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Inget speciellt som jag kommer på nu. men den 18:de september åkte jag utomlands och det är väl inget jag glömmer ..

8. Vad var din största framgång 2009?
Jadu, jag har ingen aning.

9. Största misstaget?
Många misstag har väl hänt men inget som jag minns så extremt starkt. Finns ju alltid saker som man ångrar men gjort är gjort.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, jag halkade när jag var utomlands och slog i revbenen och det är inte bra ännu...

11. Bästa köpet?
Bilen, kanon att ha en bil i det här vinterlandskapet...

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Bilen helt klart.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Finns alltid något/någon som gör en glad..

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Eehm jag lyssnar på ny musik varje dag och kommer inte på någon specifik just för tillfället.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag tror att jag varit ganska glad. Även fast det finns saker som gör än arg eller ledsen men för det mesta så har jag nog varit glad. Så säger gladare på den frågan.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Visat vad jag tyckt och tänkt mer men det är inte så lätt i alla situationer . Och umgåtts mer med personer som gör mig glad. (Samma svar som förra året.)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Det är mycket det, men det tänker jag hålla för mig själv . (Också samma svar.)

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen (Inte syrran..) och släkten

19. Blev du kär i år?
Nej ...

20. Favoritprogram på TV?
 På tv:n, får väl säga idol för det är typ det enda jag tittar på.

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Just för tillfället så är jag irriterad men får väl se vad som händer med det.

22. Bästa boken du läste i år?
Jag har bara läst en enda bok i år, och den var skitbra men kommer inte ihåg vad den heter.

23. Något du önskade dig och fick?
Eeh, inte vad jag kommer på. Jag köpte en bil och det var väl något jag velat länge men den fick jag ju inte så jag vet inte.

24. Något du önskade dig men inte fick?
Haha, ja det är det väl alltid.

25. Årets bästa film?
Bästa, Twilight (Är det 2009?, har noll koll..) bra var den i alla fall.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Hemma och firade med släkten först, sen var jag, Axa och Malin (Rasmus och Fredrik..) in och åt på Church street och kollade i lite affärer i Gävle.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Alltid, går det att förbättra . Men ingen idé att gnälla över det nu för gjort är ju som sagt gjort .

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Den går lite upp och ner, ena dagen mjukisar och nästa så är man "finklädd"...

29. Vad fick dig att må bra?
Mycket !! skriver jag något så glömmer jag bara bort något annat .

30. Vem saknade du?
Dom som jag tappade kontakten med ganska mycket, men ska försöka bättra mig.

31. De bästa nya människorna du träffade?
Har träffat många nya människor, som är bra på sitt sätt...

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback