- Det håller i sig, kan jag lova.

Värmen håller i sig, och jag vet snart inte vart jag ska ta vägen. Bara att ta en snabb, kalla dusch och sen öpnna alla fönster och gå och lägga sig.

Bara en dag kvar att jobba den här veckan, ska bli så skönt att slippa gå runt i extremvärmen på jobbet och svettas hela dagarna. Hoppas bara på att värmen börjar avta snart så¨man orkar göra nånting.

Finns en positiv sak med detta, jag vaknar utan problem klockan åtta på morgonen. För då går det inte att vara kvar inomhus längre. Just för tillfället så har vi 31,2 grader inne och det brukar ju inte vara så värst mycket bättre på morgonen när man vaknar.

Var en sväng till Camilla och hälsade på efter jag och mamma hade ätit en sallad (efter jag slutat jobba.). Var ju ett tag sen man hälsade på henne. Har inte varit dit sen vi kom hem från eurotrippen. haha Men nu orkar jag inte sitta här längre, för varmt för att sitta still ska ta min efterlängtade dusch och sen gå och lägga mig. Hade tänkt lägga in lite mer bilder från trippen men blev två stycke på Doris och Sally istället, tråkig som jag är. Men dom är så söta så det gör inget!



Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback