- Doris finns inte mera.

Sitter ute på altanen i sällskap av mamma och hennes dator som jag tagit över för stunden. Ingenting som hänt på hela dagen har bara tagit det lugnt. Började med att sova bort hela dagen, vaknade inte förän vid halv ett tror jag det var. Länge sedan jag sov så pass länge men det var skönt. Nästa bekymmer blir väl bara när jag ska gå och lägga mig och inte kommer lyckas somna. Blir jobbigt eftersom att jag ska jobba i morgon, första dagen sen i onsdags.

Aja, var i alla fall ute och cyklade med mamma och hälsade på mina kattungar Sally och Doris som numer heter Sally och Elis eller Elon (haha.) har inte bestämmt mig riktigt ännu. Men den har ju i alla fall bytt kön till en kille. Brukar ofta bli så när mamma lägger sig i det här med katter. Den enda gången hon haft rätt är väl när hon "könsbestämde" Lars-Edgar för han är ju fortfarande en Lars-Edgar!

Nu ska jag röka. Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback