- Efterarbete med tågtrippen.

Hej hej!

Sitter och kollar på alla tågbiljetter från resan. Ska scanna in dom på datorn så att jag har dom kvar, inte nödvändigt men kan vara ganska skoj att ha dom kvar ändå tycker jag. Jag är ju ändå expert på att spara allting som är onödigt. Håller även på att fylla i det sista i Global pass listan, som dom vill att man ska skicka in för att dom ska få se hur man har åkt. Duktig som jag är så tänker jag skicka in den :)

Jobbig värme idag, har suttit nere i vardagsrummet i den klibbiga skinnsoffan och kollat på Farsan med Angelica och Gabbe (alltså filmen.!!) och nu ska jag gå ut. Står inte ut med värmen snart. Men ska inte klaga imorgon är det jobb som gäller och då är det bra mycket varmare kan jag lova.

Ska ta tag i det här med bloggandet på måndag har jag tänkt, då kommer det bilder och grejer. Eller så fort jag har tid.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback