- Fick en present till.

varm dag, eller egentligen så har väl det har varit en av dom bättre dagarna på länge då inte värmen är extrem.
Ronja, Micke, Tobbe och Axa kom hit, jag fick jättefina ljusgrejer som man sätter på väggen, kommer inte riktigt på ordet för dom. Fina var dom i alla fall. Tack så mycket!!

Sen blev det att fiska, inte varje dag man gör det. Och eftersom att det inte regnat på flera veckor här (tror jag!) så finns det ju ingen mask heller så kom ju Tobbe på den extremt smarta idén att vi ska agna med majs. Han hade hört det på radion. Sagt och gjort, tog metspöna och en burk majs och åkte till vattnet. Hände ingenting förutom att fladdermössen blev irriterade och försökte skrämma oss och att Tobbe och Micke badade eller vad man ska kalla det (?) hoppa i, kliva upp färdig!

Nu ska jag däremot bädda om sängen då jag har lyckats dragit ur lakan och allting ur sängen i natt sen blir det att titta på film och sova . Och länge ska jag sova också.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback