- God morgon god morgon.

God morgon!

Ingenting händer, har fått höra mammas starka åsikter om vad hon tycker och tänker om min ej befintliga städning. haha. Så nu har hon satt upp ett utegångsförbud, som är förbjudet att bryta förän jag har gjort allt som hon anser att jag inte gjort rätt eller inte gjort alls rättare sagt.
Sen två minuter senare så frågar hon mig om vi ska åka till mormor och morfar, men det är ju tydligen hon som bestämmer reglerna så det är väl bara att vara glad för dom människorna man får åka och hälsa på i detta utegångsförbud.

Så.. idag ska jag städa, hälsa på mormor och morfar (om hon inte kommer på att jag hade utegångsförbud och låter mig stanna hemma.) sen ska jag väl handla lite kanske.

Imorgon blir det church street med Axa och Mallan.

Söndag blir det Gävle, Valbo med Axa!!

Fullt med planer..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback