- Hörs och ses.

Så nu är den här dagen slut också, blev mycket smörgåstårta och prinsesstårta så nu har man ätit sin dos för ett bra tag framöver. Fast antagligen så blir nästa dos i morgon för då är det lika gott igen även fast man idag känner att man aldrig mer vill äta sånt. haha

Bra dag har det varit i alla fall, släkt och vänner på besök . (haha lät fult!) och massa gratulationer. Så nu är jag helt slut, ska gå och lägga mig och kolla på en film och försöka sova, känner att den där jävla huvudvärken är påväg. Har inte kännt av den på flera månader nu tror jag, var bra länge sen i alla fall. Men nu kommer han sakta men säkert.

Morgondagens planer låter gott (Church street.) men dom planerna har ju varit ganska länge så jag vet inte om det blir av. Skulle inte tro det men skulle bra gärna vilja. :)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback