- Ja må hon leva, ja må hon leva...

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag. tråkig som man är! Ska gå och lägga mig, ska bara duscha först.

Avslutade kvällen med Bennys (hamburgare.) tillsammans med Rasmus hemma på altanen. Och pratade massa gamla minnen. T.ex när Rasmus skulle vara lite rolig för ett ex antal år sedan. Han och jag skulle gå till macken från mormor och morfar, typ 50 meter bort. Var i alla fall storm ute och Rasmus blåste omkull på grund av stormen, tills smarta jag förstörde hans roliga fantasi och påpekade att han "blåste" åt fel håll. haha Blond som han är..

Äsch nu ska jag gå och lägga mig. God natt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback