- Pengar och presenter.

Idag kom syster och Gabbe hem hit igen. Det bästa med besöket är att jag fick en present, ta inte illa upp men jag älskar presenter. haha Fick i alla fall en katthylla, dom är ju sjukt dyra att köpa så jag har lagt det på hyllan eller typ lagt det i en kartong och gömt undan då jag insett att jag aldrig kommer ta mig råd att köpa en sånn. Helt klart måste jag säga att det är skitbra att få sånna saker i presenter, saker som man verkligen vill ha men absolut inte kommer kunna ta sig råd att köpa. Kanonpresent! Tack så mycket!

Nånting annat som är bra med att dom är här, är att Gabbe är lika mycket shoppaholic som jag är och inte bangar en dag till staden för lite shopping. Så i morgon blir det en sväng till Uppsala, måste/vill hitta en kökslampa. Sen skulle det ju inte vara fel att hitta en present till Axa och möjligen Ronja med då jag för en gång skull har pengar (ska väl inte nämna att jag inte betalat en enda räkning den här månaden heller..).

Annars, vad har hänt (?) Jag har jobbat. Ganska kul faktiskt. Det är folk hela dagarna vilket gör att dagarna går mycket fortare och det inte finns någon dötid. Men ett minus är att folk tror att det är helt okej att komma in och beställa mat (och för det mesta äta på restaurangen också!) klockan fem i åtta när dom ser att vi stänger klockan åtta - idioti! Ät middag som alla andra "normala" Svenssonfamiljer klockar 5 eller 6, möjligtvis klockan sju men fan inte klockan åtta.

Äsch jag blir bara upprörd (haha) ska duscha. God natt!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback