- Tack mamma!

God morgon! Sitter och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket, några minuter kvar!

Vaknade i alla fall av att mamma ringde och skulle ha tag på syster. Tur var väl att hon ringde mig (inte för att jag riktigt förstår meningen med att ringa min mobil när hon ska prata med henne, ring henne nästa gång..) eftersom att min mobil ändrar tid och grejer hur den vill så hade hon inte ringt så hade jag vaknat av alarmet på mobilen ganska precis nu och då hade det varit panik kan jag lova. Och det är ju inte det roligaste att vakna och springa runt som en tok för att hinna med alla morgonsysslor och sen vara på jobbet inom en kvart!

Äsch nu ska jag röka. Sen ska jag åka!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback