- Tekniknörd.

Händer ingenting, sitter på altanen och skulle kolla upp vad felet med det mobila bredbandet var. Men som vanligt när det är något som är sönder som är mitt så är det inte trasigt egentligen det är bara jag som inte är så teknisk av mig, så det fungerade hur bra som helst. Alla andra gånger jag försökt så har det stått 'systemfel', men inte idag.

Ledig idag, himelskt skönt! Ska inte göra ett dugg vettigt idag förutom att tvätta men det tar ju inte så värst mycket på krafterna. Annars så ska jag till banken och mer vet jag inte. Nu ska jag kolla bloggar i alla fall och läsa ikapp alla veckor/dagar som jag har missat.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback