- Underbart..

Dagen till ära har jag tvättat en maskin med tvätt. Resten av dagen har jag tillbringat på altanen men Angelica och Gabbe för ovanlighetens skull. Datan tar upp mitt liv nu för tiden, bara för att jag tog tummen ur arslet och bar ut den hit istället för ha den uppe på övervåningen.

Har även fixat schemat för augusti med Axa det är tur att jag har henne för annars hade jag fått jobba skiten ur mig själv och sedan tagit språng in i väggen och dött av utmattning. Men nu så har jag ju Axa och hon hjälper mig Augusti ut. Sen får jag väl klara mig själv så gott det går med mina sjuttio timmar i veckan, får se hur länge det fungerar eller hur jag ska lösa det hela.

Nu blir det i alla fall en dusch och sen får vi se om sängen lockar tillräckligt mycket för att jag ska känna för att gå och lägga mig, det är ju ändå jobb som gäller onsdag och torsdag innan min lediga helg kommer :) Underbart!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback