- Bilder, London!

Svettig av att sitta still. Jag som somnade igår med ett leende på läpparna på grund av att jag skulle vara ledig idag. Men nu känns det helt meningslöst. det är sjukt varmt. Hade ac:n på i bilen och när jag klev ur så kändes det som att jag gick rakt in i en vägg. Ska man vara glad över denna värmen eller?

Just för tillfället så är jag inte nöjd i alla fall. Försöker mig på att packa lite men blir ju svettig av att stå upp. Bestämde mig för att lägga in bilderna från resan, midsommar och lite annat på datorn. Så nu kanske det kommer lite bilder då och då. Börjar  med några nu i alla fall.















Här är några av bilderna från London, finns mer bilder därifrån på facebook eller några till i alla fall än så länge orkar inte lägga upp flera nu. tar ju sån tid!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback