- Allting är bra, positiv hela jag känner jag!

Vädret är föör fint för att sitta framför datorn och det är anledningen till den dåliga uppdateringen. Har varit ute i solen och bättrat på brännan hela dagen. Har rensat rabatter och plockat ogräs och fixat i trädgården hela dagen, känner mig riktigt duktig. Bra jobbat!

Imorgon blir det till att handla allt skit som man ska ha till midsommar, i mat och alkoholväg. Sen vet jag ju egentligen inte vad man behöver mer. Har inte så mycket pengar heller så det är ju inte bara att spendera man måste tänka över sina inköp. Har ju fan inte (och kommer inte!) att jobba så mycket den här månaden i alla fall så blir inte så mycket pengar över. Men det gör ingenting, har prickat in en perfekt semester som tillbringas i Sverige, inte helt enligt planerna. Men så bra väder som det är i Sverige var det inte utomlands, jo det var det fast bara en dag!

Nu ska jag duscha i morgon ska jag vakna tidigt. Är det inte underbart att aldrig få sova hur länge man vill? Speciellt när man har semester, men det gör inte så mycket det heller jag är så himla glad att jag överhuvudtaget får sova i min egen säng. Så skönt som jag sov i natt har jag inte gjort på en vecka. :)

Hörs i morgon, samma tid samma plats skulle jag tro!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback