- Dagen till ära har jag tillbringat min tid Uppsala och det två gånger.

Äntligen hemma! Blev inte alls en sån dag som jag trodde att det skulle bli.
Började att jag, Camilla och Micke efter ett bra tag (vid typ halv ett eller nått!!) påbörjade resan till Uppsala och Sj centralen så vi kunde köpa vårat Interrailkort, kom dit väntade extremt väldigt länge. Då kom Micke på den smarta tanken att "vi inte fixat någon parkeringsbiljett". Smart!! Micke fick den stora äran att springa och vakta bilen medan jag och Camilla fortsatte vänta.
Till slut fick Camilla nog och typ trängde sig lite och det efter typ 45 minuter eller något utan att det hänt ett dugg med nummerlapparna. Men det gick bra att trängas också men däremot så behövde man passet så då var det bara att åka hem igen, underbart tänkte vi och åkte hem, hämtade passena och återvände till stora staden Uppsala.

Resa nummer två, denna gången betalade vi och fick en parkeringsbiljett. Gick till Sj center och väntade och väntade och väntade lite till. Innan Camilla trängde sig igen.. Denna gången gick det också bra, bättre än gången innan eftersom att vi hade passena med oss den här gången. 
Så nu är allting kirrat, har fixat interrailkorterna, tågtabeller för typ alla Europeiska länder, och massa annat som jag inte riktigt vet vad det är.

resten av kvällen har vi grillat. Mycket mat, väldigt mätt och sjukt gott var det eftersom man inte ätit något på typ hela dagen. Förutom en maxburgare junior som jag inte kunde låta bli eftersom att jag inte hade tänkt mig att det skulle bli två resor till Uppsala.. 

Men nu är dagen slut. Har blivit ett x antal myggbett rikare kan jag lova. Hörs i morgon.
 

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback