- Dunderförkyld

Nu ska man komma tillbaka till verkligheten (vardagen!). Jobba i morgon och fyra dagar framöver, känner mig inte direkt så jättepepp. Vaknade världens dunderförkylning i morse, så vet inte riktigt vart man ska ta vägen. Huvudet dunkar, snoret rinner och jag hostar hela tiden, underbart att jobba i detta mående dessutom. Men ju längre den här dagen gått ju bättre har jag mått så får hoppas på att jag mår ännu bättre i morgon.

Blev en lugn kväll för min del igår, men hade den ändå ganska trevligt. Massa folk som jag inte ens vet vad dom heter och en massa att städa men annars var det okej. kommer även bilder på detta inom en snar framtid.

Men nu ska jag sova. god natt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback