- Fortsätter vänta

Sitter fortfarande och väntar på ett samtal eller något annat tecken på liv från Camilla. Varför ska det hända just idag för eller varför ska det hända över huvud taget?

Är hungrig och trött. Äta tänker jag göra även fast alla säger att man inte ska äta såhär sent, men det skiter jag totalt i. Men sova är ingen idé eftersom att jag ändå kommer ligga vaken tills jag får det här samtalet som jag vill ha exakt just nu egentligen.

Känns inget bra att det gått tre timmar nu utan att man fått veta någonting. Men efter olyckan så såg jag ju henne i alla fall, så jag vet ju att det är fysiskt bra i alla fall, vilket är positivt. Men det är väl bara att fortsätta vänta och hoppas på att hon hör av sig när hon får lämna sjukhuset. Håller tummarna att allt är som det ska!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback