- God morgon Fredag!

God morgon.
Ska alldeles strax åka till jobbet. Regnar ute (mycket!) så det känns nästan bra att jobba hade ju inte gjort så mycket hemma i alla fall, eller typ suttit framför tvn och datorn hela dagen. Men nu blir det lite nytta i alla fall.

Pratade med dom som jag köpte soffan av i morse och det skulle dröja ett tag innan jag fick rätt armstöd till soffan men jag fick godkänt att använda den även fast det var fel. Men ska ju ändå inte flytta på ett tag så än så länge kan man ju inte klaga.

Imorgon blir det att packa det sista, följa med mamma till Valbo och antagligen gnälla över att jag ska jobba på söndag. haha

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback