- In Toulouse

Tankte lagga upp en snabb update innan vi aker vidare till Marseille dar vi ska tillbringa natten so, det ar tankt just nu i alla fall. Men ,an vet ju aldrig da typ ingenting har gatt som vi planerat hitills. Hade planerna installda pa ett direkt, nattag till Marseille fran Lille Europe redan igar men eftersom det var ovader och tydligen oversvamningar sa blev det inte sa. Istallet ska vi prova varan lycka idag istallet.

Natten som var tillbringades pa ett nattag till Toulouse istallet och det ar dar vi ar nu. Inte nagot jag kan rekomendera, att aka nattag alltsa. Fick aka i typ en cell som det var sex stycken sangar i och gubben under mig snarka javligt hogt. Men lyckades nog sova en halvtimme av do, sju timmar soom resan tog i alla fall.

Igar var vi aven pa Madame Toussad, dyrt satan var det plus att det egentligen var helt vardelost men man maste ju prova nagonting i alla fall.

Skriver mer om vi hittar nagot itcafe nagonstans annars hors vi nar jag kommer hem.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback