- Inget bloggande idag.

Sitter och laddar upp lite bilder från mobilen, har äntligen hittat sladden till den. Finns något positivt med att packa och rensa igenom alla grejer man har; man hittar saker som varit borta:)

I alla fall så har dagen tillbringats utomhus. Har varit jättevarmt och skönt ute och solen har legat på hela dagen. Och jag tror att jag minsann har fått lite färg. Men inte benen, dom är lika vita som vanligt. Tror faktiskt inte att det går att få en brunare nyans på dom. Till och med så att jag var till Azorerna en vecka utan att få färg på dom, okej att dom kanske hade ändrat nyans från kritvita till endast vita men det är knappt. Resten av kroppen suger åt sig men inte benen.
Har i alla fall varit med Mandy hela dagen, en stund även med Evelyn. Avslutade dagen med en cykeltur med mamma och hälsade på mina kompisar; Sally och Donna (kattungarna.) lika söta som vanligt.

Har en dålig bild på en av dom; Sally! Men hon hade ingen lust att vara still så länge som det behövdes och då blev det som det blev. Det här är ändå ett av dom bättre korten :)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback