- Jag lever!

Har blivit ett litet uppehåll här. Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag ska ut för att leta reda på katten.

Förkylningen håller i sig, har krypit sig sakta men säkert ner i ryggen också. Känner mig inte ett dugg utsövd då jag för det första inte får sova ut på morgonen, är vaken för länge på kvällarna och hostar mig genom nätterna. Men känns som att det är påväg åt rätt håll i alla fall. Kan ju alltid hålla tummarna sen får man ju se hur det går med den saken.

Jobbat tre dagar, morgondagen kvar sen är jag ledig torsdag och sen fortsätter arbetandet i samma takt som innan, på ett ungefär i alla fall .

Men nu tittade jag på klockan; 23.50 så nu är det dax för sängen och några avsnitt av The Hills.

Ni får nöja er med den lilla uppdateringen ni får . Bättre än ingenting, men har ingen inspiration . Men lovar att det ska bli bättre med tiden men vet bara inte när.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback