- Katterna, Mandy och soffan.

Mandy har lämnat mig, eller egentligen så var det väl jag som lämnade henne med Evelyn medan jag gick av hos mamma. Varit och tittat på soffa och bestämde mig i all hast att slå till. Så nu är jag en soffa rikare. Alltid bra, den var billig och fin, liten och smidig.

  • Har tvättat.
  • Umgåts med Mandy. (& Evelyn!)
  • Lagat mat.
  • Varit till Söderfors trädgård.
  • Köpt soffa.
  • Hälsat på mina kattungar; Sally och Donna!

Mycket som hänt idag, egentligen ingenting men är riktigt glad över att jag äntligen hittat en soffa så behöver jag inte oroa mig över det något mer. Kanske inte var exakt en sånn som jag hade tänkt mig och ville ha. Men den här duger kanonfint, det är en divan, den är liten och nästan (men bara nästan) i den färgen som jag ville ha. Blir nog bra det här när allting kommer på plats.

Så nu kan jag släppa tankarna på soffan och försöka ställa in mig på att jag ut i stora, vida världen på måndag och det är ju bara fem dagar kvar eller om fem dagar så är jag i London (om vi inte åkt vilse...)..

Nu ska jag hänga tvätt.



Donna, liten och tjock.



Sally, vägrar vara med på kort. Fick bli som det blev.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback