- Kokosmjölk vs. kattmat.

Sova kanske, får se om dom kommer med soffan i morgon. Bara att tillbringa dagen här hemma. Hoppas på att jag får något gjort då också. Finns mycket som behöver göras och som SKA göras.

  • Tvätta/städa bilen.
  • Packa till flyttningen.
  • Packa till tågluffningen.
  • Fixa/hämta/låna sovsäck av Axa. Känns onödigt att köpa en egen då jag aldrig kommer använda den då jag hatar att campa eller vad man nu gör med en sovsäck..
  • Tvätta några maskiner med kläder.
  • Vika kläder.

Även pappa var ju ganska smart. Tydligen så smygmatar han Lars, katten varje kväll. Även fast det annars är jag som står för matningen av katterna. Men pappa anser att just Lars ska ha burkmat typ tre gånger om dagen när dom andra bara får en gång. Aja i alla fall så skrek han på mig, gick dit och kollade vad han höll på med, då hade han öppnat en burk med kokosmjölk, alltså hade han inte läst på burken utan tagit förgivet att det var kattmat.

Till saken, någon som har nån bra enkel maträtt som innehåller kokosmjölk som jag kan fixa ihop till lunch i morgon? Inget ansträngande tack !!

Nu är det sängen som gäller för min del. God natt!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback