- Kokosolja och fina studenter.

Idag skulle jag sova ut, ingen som ringde och störde eller inga konstiga ljud, jag skulle bara få sova. Men... glömde stänga av ljudet på telefonen så min kära syster skickade meddelande och frågade om jag var vaken, nej det var jag inte men jag blev! Men men gör inte så mycket längre. Nu är jag ju pigg och vaken i alla fall.

Har precis kommit hem från Uppsala efter att ha tittat på när tjejorna sprang ut (Mallan, Ronja och Axa..). Inte för att jag såg när dom sprang ut direkt, var ganska mycket folk och vi fick hedersplatsen längst bak. men det gör inte så mycket han ju se alla ändå. Dom var såå himla fina :) Har massa bilder som jag kan visa senare. Men nu ska jag leta på kokosoljan, kleta in benen och parkera ute i solen i någon timme. Innan jag ska vidare på firanden.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback